Regler & betingelser

Regler & betingelser

Butik Natalie
CVR: 31666422
Søndergade 30, 8370 Hadsten
Tlf: 86 22 38 32
Mail: butiknatalie@gmail.com

 

Bestilling

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter.  Når du handler med Butik Natalie på www.butiknatalie.dk indgås aftaler på følgende sprog: Dansk

Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til butiknatalie@gmail.com

Betaling
I webshoppen kan der betales med:

• Dankort. 
• VISA.
• MasterCard.

 

 

Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1000 kr. når dit Dankort misbruges ved brug af pinkoden. Ved de betalingsmuligheder hvor der bliver lagt et gebyr oveni købesummen, fremgår det til enhver tid i parentes ud for hver betalingsmetode.

 

Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Butik Natalie eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra www.butiknatalie.dk . Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

 Når du handler på www.butiknatalie.dk vises priserne i DKK.

Forventet leveringstid er mellem 1-3 dage med mindre andet er angivet på varen ellers kan du læse mere om vores levering her.

Reklamationsret


Privatkøb
Der er 2 års reklamationsret, efter købeloven, på alle produkter købt hos Butik Natalie. I de tilfælde hvor det på hjemmesiden fremgår, at der er reklamationsret længere end 2 år, er dette fabriksgaranti, som er stillet af producenten. Skulle en vare gå i stykker ved normalt brug, sendes den/eller afleveres i vores butik, så vidt det er muligt, i original emballage med alt tilbehør og manualer. Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Kunden vil derefter blive faktureret fra 250 kr. inkl. moms, såkaldt undersøgelsesgebyr, til dækning af værkstedsomkostninger. Derudover faktureres også porto og efterkravsgebyr dækkende den aktuelle vares vægt.
Hvis der konstateres fejl, repareres varen eller ombyttes, og sendes uden leveringsomkostninger tilbage til kunden.

 

Erhvervskøb (Business to business)
For erhvervskunder gælder det, at der er 2 års. reklamationsret på alle produkter købt hos Butik Natalie. Eventuelle fejl og mangler skal anmeldes til Butik Natalie straks kunden har opdaget fejlen eller manglen. Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Kunden vil derefter blive faktureret fra 250 kr. inkl. moms til dækning af værkstedsomkostninger. Derudover faktureres også porto og efterkravsgebyr dækkende den aktuelle vares
vægt. Erhvervskunder opnår ikke ny reklamationsret ved reklamation og ombytning. Som erhvervskunder betragtes private virksomheder, offentlige institutioner, foreninger, fonde og selvejende institutioner.

 

Fortrydelsesret


Butik Natalie yder 14 dages fuld fortrydelsesret, på varer købt på Butik Natalies Webshop, gældende fra den dag du modtager dine varer. Varen anses for leveret når varen er lagt i forbrugerens postkasse, når den efter aftale med forbrugeren er lagt i et skur eller lignende, i forbrugerens have, eller når den er afleveret på forbrugeren arbejdsplads. Ved brug af pakkeautomat anses leveringen at være sket når forbrugeren afhenter pakken. Ved afhentning i butikken anses varen for leveret når forbrugeren eller forbrugerens repræsentant har afhentet varen.

Du kan fortryde et køb, selvom du ikke har fået varen i fysisk besiddelse. For at få din betaling tilbagebetalt og bruge fortrydelsesretten skal du meddele Butik Natalie, Søndergade 30, 8370 Hadsten. Tlf 86 22 38 32, butiknatalie@gmail.com, din beslutning om at fortryde købet. Det er ikke nok at nægte modtagelsen, du skal aktivt give besked om fortrydelse ved at sende et postbesørget brev eller en e-mail. Du har også mulighed for at udfylde og indsende fortrydelsesformularen via vores webshops RMA. Hvis du anvender denne mulighed, kvitterer vi omgående pr. e-mail for modtagelse af en sådan meddelelse.

 

Når du har meddelt din fortrydelse til Butik Natalie, skal varen være sendt retur inden 14 dage.

Varen sendes til:
Butik Natalie

Søndergade 30

8370 Hadsten

 

Du skal selv betale de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen af varen. (Prisen for at sende en vare retur kan variere alt efter størrelse og vægt) Hvis du nægter at modtage varen, vil udgifter til tilbagesendelse af varen, hvis der har været afholdt sådanne udgifter, blive fradraget i din tilbagebetaling af købesummen. Vare sendt pr. efterkrav modtages ikke.

Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som De benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre De udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

 

Du hæfter for en evt. forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der var

nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på.

Det er altid en idé at gemme den originale emballage indtil du har fundet ud af, om du vil beholde det købte eller ej. Emballagen kan nemlig i nogle tilfælde betyde, at varens salgsværdi forringes. Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, ansættes prisen skønsmæssigt af Butik Natalie ud fra en mulig salgsværdi.

 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte,Butik Natalie, Søndergade 30, 8370 Hadsten.Tlf. 86 22 38 32. I fald det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du finder maksimums- og minimumsbeløbsgrænser på klager samt gebyr for sagens behandling på Forbrugerklagenævnets hjemmeside: www.kfst.dk 

 

Skulle du have yderligere spørgsmål vedr. ordre afgivelse eller lignende er du meget velkommen til at sende os en mail på butiknatalie@gmail.com eller ringe til os på tlf. 86 22 38 32.

Indkøbskurv